Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с първото палене сутрин 147 1.6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Намираш някой с диагностика, и паркирваш предната вечер колата пред тях. На другата сутрин (ако колата е все още там), закачаш я , даваш контакт и киризиш на диагностиката стойностите на :
    IAT ( температура на въздуха)
    Colant temp. ( темп на двигателя/антифриза)
    Ако всичко е наред, изключваш буксата на дебитомера и пробваш да палиш без него . Ако всичко е наред, закачаш го и киризиш какви стойности дава ( на място едва ли нещо ще разбереш ама...)
    Няй добре е да поискаш помощ от приятел - дебитомер.

    Comment


    • #17
      Тоя проблем става когато колата работи с много богата смес в режимите над празен ход. Примерно заради дебитомер, лошо работещи свещи, грешно отчитане на ламбда...
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Е нали ECU-то не чете ламбдата при суден старт?

        Comment


        • #19
          Адаптации човек, адаптации... че не я "чете" е така, но това няма значение.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            ще проверя утре и вдругиден повечето неща ,надявам се да открия от какво е че да не ме ядосва тая колица.6те пиша по темата пак когато проверя надявам се с добри новини.Благодаря на всички които се опитват да помогнат с идеи.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Адаптации човек, адаптации... че не я "чете" е така, но това няма значение.
              Така е горчиви ями опит с бош сондата 190 показва че сондата отчита постоянно бедна смес независимо какви корекции прави ЕКУ-то и се опитва да обагати сместа до толкова колкото му е позволено съответно забива си грешките за адаптивните параметри и колата студена първи старт за деня при топло време се давеше искаше да се загаси и запали отново и се оправяше след като смениш сондата със точния номер всичко си дойде на мястото.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                И аз да се преброя към клуба на трудно палещите рано сутрин Иначе при повторен опит е пушка. Много е дразнещо. С нови свещи Денсо Иридиум съм от няколко дни и на диагностика не дава грешка. Но не съм и се оплаквал на майстора от този проблем, понеже като я закарах смучеше въздух и главно се занимавахме със смяна на гумичките на смукателния колектор.

                Така и не виждам някой да го е решил тоя пробелм, освен със скъп бензин, който за една година излиза колкото да си сменя ламбдата и дебитомера. Ще споделям ако имам напръдък по въпроса, тъй като е много дразнещо!
                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                sigpic

                Comment


                • #23
                  ТОй ОЕМ го е написал 6 поста по нагоре проблема е че колата поради някаква причина работи с по богата смес от колкото трябва. Диагностика му е майката
                  Или настройка на газовата ако имаш такава.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря, колега. Мисълта ми беше, че няма установен 1 или 2 най-често срещани причинителя, а и от хората, които са ходили на диагностика никой не видях, да се е похвалил с успех. Единствено по-добрия бензин видях, като решение, но за мет това е заобикаляне, а не решаване на проблема.

                    Иначе колата не е имала газова никога, доколкото ми е известно.
                    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      В София имате сервизи колкото искаш. В раздела на сервизите трябва да могат да ти решат проблема. Елементарен е
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Да споделя инфо за проблема - той се задълбочи, започна след палене да работи много зле и първите 1-2 минути като и подам газ не реагира и дори гасне. След смяна на дебитомер и една дюза, която е текла прекомерно паленето засега е пушка, не смея да се зарадвам още, понеже за няколко секунди проблема с липсата на реакция на подаване на газ пак се появи днес. Но подобрението е огромно. Дано се задържи така.
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          мойта си пали от 1 вия път, но понякога почва да пука ако нея оставя на место да работи 3 ,4 мин а нямам газ уредба

                          Comment

                          Working...
                          X